Як подати документи на вступ до вишу
11 липня стартує вступна кампанія до вищих навчальних закладів України. Цього року замість того, щоб стояти в черзі до приймальної комісії, усі абітурієнти подаватимуть документи по інтернету. Щоб допомогти вступникам освоїти нову систему електронної подачі заяв, ДП “Інфоресурс” розробило покрокову інструкцію та пояснило, як правильно подати документи в цьому році.
Реєстрація вступників відбуватиметься на сайті:http://ez.osvitavsim.org.ua/ . Це посилання стане активним з 11 липня – саме тоді можна буде зареєструватися та почати подачу документів.
В держпідприємстві наголошують, що за статистикою саме на перший та останній день подачі документів припадає найбільше навантаження на сайт. Саме тому в ці дні можуть бути технічні проблеми з роботою ресурсу на що варто звертати увагу абітурієнтам, коли вони подаватимуть власні заяви.
В інструкції по роботі з системою електронної подачі заяв у ВНЗ в 2016 році окремими смисловими блоками пояснюється, як втупнику зареєструватися, як використовувати електронний кабінет, що буде доступний кожному зареєстрованому абітурієнту, а також сама процедура подачі електронних заяв.
Працівники ДП “Інфоресурс” звертають увагу, що правильність та достовірність введених під час реєстрації данних – один з визначальних факторів для успішного вступу.
Наприклад, середній бал атестату про повну загальну середню освіту вступник має вводити вручну, а також підвантажити скан-копію додатку до цього атестату. У випадку, якщо навчальний заклад при перевірці виявить помилкові дані про середній бал атестату, він має право відмовити абітурієнту в участі у конкурсному відборі.
Нагадуємо, що в цьому році системою «Подання заяв в електронній формі» зможуть скористатися у повній мірі тільки вступники, які мають атестат про повну загальну середню освіту та сертифікат ЗНО 2016 року і бажають вступити на денну форму навчання за ступненями молодший бакалавр, бакалавр (магістр і спеціаліст медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань). Кожен абітурієнт в 2016 році зможе подати 15 заяв на 5 різних спеціальностей у будь-який університет за власним вибором.
Довідково:
Подача документів для участі в конкурсі на вступ до вищих навчальних закладах України здійснюватиметься з 11 липня за посиланням: http://ez.osvitavsim.org.ua/ .
Покрокову інструкцію по роботі з системою електронної подачі заяв у ВНЗ в 2016 році можна знайти за посиланням.
Документи необхідні для вступу до вузу у 2016 році
У 2016 році вступники для здобуття ступенів молодшого бакалавра, бакалавра (магістра і спеціаліста медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на основі повноїзагальної середньої освіти на денну форму навчання подають заяви тільки в електронній формі. (Крім осіб, які мають право на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів, на зарахування за співбесідою та зарахування поза конкурсом).
Вступники можуть подати до п’ятнадцяти заяв на п’ять спеціальностей (спеціалізацій), на яких передбачено прийом за кошти державного бюджету.
Подання заяв в електронній формі на спеціальності (спеціалізації), на яких не передбачається прийому за кошти державного бюджету, не обмежується.
Усі інші категорії вступників подають заяви тільки в паперовій формі. Вони також можуть подавати до п’ятнадцяти заяв на п’ять спеціальностей. Заява в паперовій формі подається вступником особисто до приймальної комісії навчального закладу. Продовження