Дай руку, першокласнику
ПОРАДИ БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Виявляйте цікавість до індивідуальності дитини, її внутрішнього світу.
Формуйте у дітей позитивне ставлення до школи.
Сприяйте добрим взаємостосункам вашої дитини з однолітками, бо якщо їх нема, виникає відчуття напруги й хвилювання, що призводить до агресивності.
Головну увагу при формуванні невимушеності, в спілкуванні дитини з дорослими приділяйте сюжетно-рольовій грі (гра в школу).
Для формування внутрішньої позиції дитини, розвитку її адекватної оцінки та самооцінки, використовуйте режисерські ігри, в яких носіями ролей виступають іграшки (ляльки, тварини), дитина сама створює і реалізовує сюжет гри, одночасно виконуючи різні ролі.
Приділяйте увагу розвитку емоційної сфери дитини. Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами та проблемами дитини.
Сприяйте розвитку дрібної моторики рук: малювати, розфарбовувати, ліпити, вирізати, наклеювати.
Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички й любов до праці.
Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ШКІЛЬНОГО ПРИЛАДДЯ
ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Шкільна форма (колір, комплект обирається за погодженням з навчальним закладом)
Шкільний ранець повинен мати лямки прошиті ущільнювачем, щоб вони не різали плечі й дитина не відчувала дискомфорту при носінні ранця. Спинка ранця обов’язково має бути жорсткою і бажано анатомічною.
Шкільне приладдя (незалежно від виробника) :
– Пенал – 1 шт.
– кулькова ручка синього кольору – 2 шт.
– простий олівець – 2 шт. (м’які)
– набір кольорових олівців (12 штук у наборі) – 1 набір
– точило (закрите) – 1 шт.
– лінійка – 15 см – (дерев’на або пластикова) – 1 шт.
– гумка (м’яка) – 1 шт.
– учнівські зошити в клітинку та в косу лінію– по 5 шт.
– обкладинки для зошитів та підручників (прозорі) – 1 компл. для 1 кл.
– папка для зошитів (з цупкого картону) – 1 шт.
– зошити з друкованою основою, що відповідають навчальному комплекту підручників (рекомендовані МОН) – 1 компл.
Приладдя для уроків трудового навчання (незалежно від виробника):
– Папка – 1 шт.
– Набір кольорового папіру (розмір А-4) – 2 шт.
– Набір білого та кольорового картону ( розмір А – 4) -2 шт.
– ножиці з заокругленими кінцями – 1 шт.
– клей-олівець – 1 шт.
– лінійка 30 см (дерев’на або пластикова) – 1 шт.
– пластилін, дошка для роботи, стеки, конструктор («Будівельний» або «Школярик») – 1 шт.
Приладдя для уроків образотворчого мистецтва:
– альбом (12 аркушів) – (розмір А – 4)
– набір пензлів для малювання (м’які, «Поні») – 1 компл.
– фарби акварель, гуаш (6-10 кольорів) – 1 набір
– палітра – 1 шт.
– стаканчик-нерозливайка для води – 1 шт.
Для уроків фізичної культури:
– спортивна форма (залежно від сезону) – 1 шт.
– спортивне взуття ( кеди і кросівки, бажано на застібках-липучках) – 1 шт.
УВАГА! Даний перелік шкільного приладдя є орієнтовним і обов’язково погоджується з вчителем початкових класів